Serwis Apple w Szczecinie - dlaczego warto się tam udać?

Wiele osób posiada produkty marki Apple takie jak Iphone czy Macbook jednak sam sprzęt techniczny niekiedy sam się psuje lub działa w nieodpowiedni sposób. Może to być spowodowane usterką techniczną, złą konfiguracją sprzętu na etapie produkcji czy też nieumyślnym uszkodzeniem sprzętu przez nowego użytkownika. W mieście takim jak Szczecin można znaleźć serwis Apple, który indywidualnie rozpatrzy każdy przypadek reklamacji dlatego warto wiedzieć w jakich sytuacjach i dlaczego warto skorzystać z takiego serwisu.

Serwis Apple w Szczecinie – na czym polega jego działanie?

Serwis Apple – podobnie zresztą jak inne tego rodzaju serwisy – charakteryzuje się niesieniem wsparcia pod kątem technicznym i merytorycznym w zakresie sprzedawanych przez Apple produktów. Inaczej mówiąc – jest to serwis mający na celu przyjmowanie, raportowanie oraz przekazywanie reklamacji ze strony klientów, dokonywanie wszelkiego rodzaju napraw, oględzin oraz stwierdzenie czy rzeczywiście wybrana reklamacja była zasadna. Różnica jednak polega na tym, iż w przypadku serwisu Apple, by reklamacja mogła zostać rozpatrzona zgodnie z aktualnie obowiązującymi procedurami, sprzęt musi zostać zgłoszony wyłącznie do autoryzowanego serwisu Apple. Autoryzowany serwis to nic innego jak serwis wybranej firmy (w tym wypadku Apple), który jest akredytowany tj. można mieć pewność, że sprzęt jaki jest tam zgłaszany na pewno zostanie naprawiony zgodnie ze standardami firmy Apple. W Szczecinie można znaleźć wyłącznie kilka takich serwisów w całym mieście głównie ze względu na mniejszy rozmiar rynku w porównaniu do takich miast jak Kraków czy Warszawa.

 

Polecamy:

 

 

Z jakiego rodzaju sprawami można zgłosić się do serwisu Apple w Szczecinie?

Podobnie jak w innych miastach również w Szczecinie można zgłosić się do autoryzowanych serwisów Apple z różnymi sprawami, które będą indywidualnie rozpatrywane dla każdego klienta lub grupy klientów. Do rodzajów spraw, z jakimi można bez problemu zgłosić się do serwisu Apple w Szczecinie zaliczają się:

  • wady techniczne oraz ich naprawy – mowa tutaj przede wszystkim o problemach technicznych jakie spotykają użytkownicy wybranych sprzętów marki Apple. Zaliczają się do nich m.in zalany Iphone, stłuczona szyba w telefonie, źle działający Macbook, naprawa baterii w iPad czy też innego rodzaju usterki techniczne. Oprócz zgłoszenia samej chęci naprawy wybranego sprzętu (lub jego części) można również zgłosić chęć wymiany wybranego sprzętu;
  • różnego rodzaju wnioski – mowa tutaj przede wszystkim o złożeniu skarg lub próśb dotyczących zbadania czy wybrany sprzęt aby na pewno dobrze działa czy też nie jest konieczna wymiana jakiejś części jednego z produktów oferowanych przez Apple. Złożenie takiego wniosku nie jest skomplikowanym procesem i przeważnie doradcy w serwisie będą mogli pomóc złożyć odpowiedni wniosek do zespołu zajmującego się naprawą lub wymianą sprzętu;
  • zapytania – dotyczą one przede wszystkim możliwości wykupienia i założenia dodatkowej ochrony na sam sprzęt, czy też wykupienia lub przedłużenia umowy polisy ubezpieczeniowej przed nagłymi wypadkami jak zalanie, zniszczenie lub zgubienie swojego sprzętu elektronicznego. Takie zapytania mogą również dotyczyć sprawdzenia, czy można wymienić jedną z części sprzętu jeśli obejmuje je okres gwarancyjny.

Jak zostało to przedstawione powyżej do serwisu Apple w mieście takim jak Szczecin można się zgłosić z różnymi zapytaniami. Dzięki temu w jednym miejscu można rozwiązać kilka problemów jednocześnie i przy okazji uzyskać fachową pomoc ze strony obsługi wybranego serwisu.

 

 Serwis Apple w Szczecinie – czy opłaca się korzystać z jego usług?

Odpowiedź odnośnie opłacalności korzystania z usług jakim jest serwis Apple w Szczecinie wydaje się być oczywista i jak najbardziej pozytywna zarówno dla klientów jak i dla samej firmy Apple. Taki serwis niesie ze sobą wiele korzyści dla obu stron. Po pierwsze dla firmy Apple jest to idealna opcja do zapoznania się szczegółowo z każdym problemem, zapytaniem czy też wnioskiem ze strony klientów w jednym miejscu. Nie ma konieczności przekierowywania klientów do odpowiednich działów co mogłoby ich narazić na niepotrzebne frustracje. Dodatkowo będąc obecnym w takim dużym mieście jak Szczecin przy okazji obsługi posprzedażowej klientów można również zaoferować im inne, bardziej adekwatne produkty lub rozwiązania co potencjalnie może wpłynąć na zwiększoną liczbę odbiorców. Z kolei korzystanie z serwisu firmy Apple dla klientów również niesie ze sobą olbrzymie korzyści. Mowa tutaj przede wszystkim o możliwości rozwiązania wszelkich problemów oraz uzyskania niezbędnych informacji dotyczących zarówno samego produktu, obowiązującej umowy czy też okresu gwarancyjnego, który obejmuje wybrany sprzęt. Przy tym jednak warto pamiętać, by przed zgłoszeniem się do serwisu Apple spojrzeć czy aby na pewno sprzęt obejmuje gwarancja. Jeśli gwarancja jest już nieaktualna zarówno reklamacje jak i wymiany sprzętu czy też jednej z jego części może okazać się niemożliwe lub będzie wiązało się z koniecznością poniesienie dodatkowych kosztów naprawy, wymiany, czy też pracy odpowiedniego zespołu. Pomimo to warto mieć na uwadze fakt, że serwis Apple w mieście takim jak Szczecin pozwala na bezproblemowe rozwiązanie wszelkich niedogodności bez konieczności kontaktu przez infolinię lub formularze internetowe.